Disney shares rise after the company says it has 100 million streaming subscribers, plans to launch a new streaming service

출처 : CNBC



KEY POINTS

◎Disney reported mixed earning for its third quarter of 2020 after the bell on Tuesday as it continues to feel the impact of the COVID19 pandemic on sectors like its parks business.
디즈니는 2020년 3분기 엇갈린 실적을 기록했다, 화요일 벨 후에, 공원 사업처럼 우한폐렴 판데믹의 충격을 지속적으로 느끼는 와중에.

◎The company took a $3.5 billion hit to its operating income from parks being closed during the quarter.
분기동안 공원을 닫는 것으로부터 35억 달러의 운영 수입을 기록했다.

◎Disney now has 100 million paid subscribers across its streaming offerings, more than half of which are subscribers to Disney+.
디즈니는 이제 스트리밍 서비스에서 100만 구독자를 가지고 있다, 디즈니+의 구독자보다 절반 이상 많은 것이다.

Netflix VS Disney
Netflix = 193M
Disney =101.5M (Disney+ 57.5M , Hulu 35.5M , ESPN+ 8.5M) 


Disney reported mixed earning for its fiscal third quarter on Tuesday, but the stock rose 5% in extended trading after CEO Bob Chapek announced a new streaming service and said Disney+ subscribers will get exclusive access to the release of "Mulan," which has been repeatedly delayed due to theater closures.
디즈니가 화요일 3분기 재정에서 엇갈린 실적을 발표했다,
그러나 주식은 5% 상승했는데, CEO인 밥 차펙이 새로운 스트리밍 서비스와 디즈니+ 구독자가 영화관 폐쇄로 지속적으로 지연되고있는 "뮬란"에 단독으로 접근하게 될 것이라는
발표 후에 장외 거래에서.

Disney continues to feel the impact of the COVID19 pandemic on sectors like its parks business, where revenue plunged 85% from a year earlier.
디즈니는 계속에서 우한폐렴 판데믹 충격에 있는 분야이다, 공원산업 처럼,
전년대비 85% 급락한 수익이 있는.

Here are the key numbers:
Earning per share , adjusted : 8 cents vs. loss of 64 cents expected, according to Refinitiv
Revenue : $11.78 billion, vs $12.37 billion expected, according to Refinitiv
중요한 수치
주당순이익, 조정된 : 64센트 손실 기대에서 8센트로..
수입 : 123억 7천만달러 기대치에서 117억 8천달러로..
리피니티브에 따르면

Disney reported a net loss for the quarter of $4.72 billion due in large part to charges related to its earlier acquisition of Twenty First Century Fox, including severance and contract termination costs and integration expenses.
디즈니는 분기 순손실을 $47억 2000만 을 기록했다, 큰 비중은 퇴직금 계약해지 비용과 합병 지급비용을 포함한 이른 21세기 폭스 인수와 연관된 지출이다.

Chapek announced that Disney+ subscribers would be able to watch its much-anticipated live action film "Mulan" on the platform for $29.99 in the U.S. , beginning Sept. 4. Subscribers in Canada, Australia, New Zealand and parts of Western Europe will also be able to stream the movie at slightly varied prices, Chapek said.
차펙은 디즈니+ 구독자들이 29.99달러에 플랫폼을 통해 많은 기대를 모으고 있는 라이브 액션 영화 "뮬란"을 볼 수 있을 것이라고 발표했다. 10월 4일에 시작하는.
캐나다와 호주, 뉴질랜드 그리고 서부 유럽의 구독자들 또한 비슷한 가격에 영화를 스트림 할 수 있을 것이라고 말했다.

The movie's original release had been pushed back as theaters were forced to close during the pandemic. It will be Disney's first effort to sell content on Disney+ , on top of the monthly $6.99 subscription.
영화관이 판데믹으로 강제폐쇄됨에 따라 영화의 원래 개봉도 미루어졌다.
그것은  $6.99 구독료의 위에, 디즈니+의 콘텐츠를 파는 첫번째 노력이 될 것이다.
(구독자들도 공짜가 아니다 , $29.99 내야함 구독료 외에도)

Chapek also said that Disney would launch a new general entertainment streaming service in fiscal 2021 under the Star brand it acquired from Fox.
The service will feature content Disney already owns from ABC Studios, Fox Television, FX, Freeform, 20th Century Studios and Searchlight, Chapek said.
The service will be fully integrated into Disney+ in many merkets, Chapek said, and distributed under the Star brand.
차펙은 디즈니가 유명브랜드인 폭스를 인수함으로 2021년내 새로운 엔터테인 스트리밍 서비스를 출시할 것이라고 말했다.
이 서비스는 이미 디 the COVID19 pandemic on sectors like its parks business.
디즈니는 2020년 3분기 엇갈린 실적을 기록했다, 화요일 벨 후에, 공원 사업처럼 우한폐렴 판데믹의 충격을 지속적으로 느끼는 와중에.

◎The company took a $3.5 billion hit to its operating income from parks being closed during the quarter.
분기동안 공원을 닫는 것으로부터 35억 달러의 운영 수입을 기록했다.

◎Disney now has 100 million paid subscribers across its streaming offerings, more than half of which are subscribers to Disney+.
디즈니는 이제 스트리밍 서비스에서 100만 구독자를 가지고 있다, 디즈니+의 구독자보다 절반 이상 많은 것이다.

Netflix VS Disney
Netflix = 193M
Disney =101.5M (Disney+ 57.5M , Hulu 35.5M , ESPN+ 8.5M) 


Disney reported mixed earning for its fiscal third quarter on Tuesday, but the stock rose 5% in extended trading after CEO Bob Chapek announced a new streaming service and said Disney+ subscribers will get exclusive access to the release of "Mulan," which has been repeatedly delayed due to theater closures.
디즈니가 화요일 3분기 재정에서 엇갈린 실적을 발표했다,
그러나 주식은 5% 상승했는데, CEO인 밥 차펙이 새로운 스트리밍 서비스와 디즈니+ 구독자가 영화관 폐쇄로 지속적으로 지연되고있는 "뮬란"에 단독으로 접근하게 될 것이라는
발표 후에 장외 거래에서.

Disney continues to feel the impact of the COVID19 pandemic on sectors like its parks business, where revenue plunged 85% from a year earlier.
디즈니는 계속에서 우한폐렴 판데믹 충격에 있는 분야이다, 공원산업 처럼,
전년대비 85% 급락한 수익이 있는.

Here are the key numbers:
Earning per share , adjusted : 8 cents vs. loss of 64 cents expected, according to Refinitiv
Revenue : $11.78 billion, vs $12.37 billion expected, according to Refinitiv
중요한 수치
주당순이익, 조정된 : 64센트 손실 기대에서 8센트로..
수입 : 123억 7천만달러 기대치에서 117억 8천달러로..
리피니티브에 따르면

Disney reported a net loss for the quarter of $4.72 billion due in large part to charges related to its earlier acquisition of Twenty First Century Fox, including severance and contract termination costs and integration expenses.
디즈니는 분기 순손실을 $47억 2000만 을 기록했다, 큰 비중은 퇴직금 및 계약해지 비용과 합병 지급비용을 포함한 이른 21세기 폭스 인수와 연관된 지출이다.

Chapek announced that Disney+ subscribers would be able to watch its much-anticipated live action film "Mulan" on the platform for $29.99 in the U.S. , beginning Sept. 4. Subscribers in Canada, Australia, New Zealand and parts of Western Europe will also be able to stream the movie at slightly varied prices, Chapek said.
차펙은 디즈니+ 구독자들이 29.99달러에 플랫폼을 통해 많은 기대를 모으고 있는 라이브 액션 영화 "뮬란"을 볼 수 있을 것이라고 발표했다. 10월 4일에 시작하는.
캐나다와 호주, 뉴질랜드 그리고 서부 유럽의 구독자들 또한 비슷한 가격에 영화를 스트림 할 수 있을 것이라고 말했다.

The movie's original release had been pushed back as theaters were forced to close during the pandemic. It will be Disney's first effort to sell content on Disney+ , on top of the monthly $6.99 subscription.
영화관이 판데믹으로 강제폐쇄됨에 따라 영화의 원래 개봉도 미루어졌다.
그것은 $6.99 구독료의 위에, 디즈니+의 콘텐츠를 파는 첫번째 노력이 될 것이다.
(구독자들도 공짜가 아니다 , $29.99 내야함 구독료 외에도)

Chapek also said that Disney would launch a new general entertainment streaming service in fiscal 2021 under the Star brand it acquired from Fox.
The service will feature content Disney already owns from ABC Studios, Fox Television, FX, Freeform, 20th Century Studios and Searchlight, Chapek said.
The service will be fully integrated into Disney+ in many markets, Chapek said, and distributed under the Star brand.
차펙은 디즈니가 유명브랜드인 폭스를 인수함으로 2021년내 새로운 엔터테인 스트리밍 서비스를 출시할 것이라고 말했다.
이 서비스는 디즈니가 이미 소유한 ABC스튜디오, 폭스TV, FX, 20세기스튜디오와 
서치라이트의 콘텐츠가 포함될 것이라고 말했다.
이 서비스는 많은 시장에서 완전히 디즈니+로 통합되어 스타브랜드로 유통될 것이라고 했다.

Disney's direct-to-consumer and international segment was the only one to report an increase in year-over-year revenue.
Disney said it now has 100 million paid subscribers across its streaming services, which include Disney+, Hulu and ESPN+.
More than half of those subscriptions are for Disney+, which boasted 57.5 million subscribers as of the end of the quarter, less than a year after launch.
디즈니의 소비자직통과 국제적 부분은 YOY수익의 유일한 증가이다.
디즈니+와 hulh, ESPN+를 포함한 구독자수는 100만을 돌파했다.
절반이상이 디즈니+의 구독자이다, 57.5만구독자, 분기말, 출시 1년도 되지 않은.

As of Monday, Disney+ reached 60.5 million paid subscribers, Chapek said on the company's earning call, hitting its goal of 60 million to 90 million subscriptions by 2024, four years early.
월요일, 디즈니+는 60.5만 구독자를 도달했다. 차펙은 2024년까지 목표를 60만에서 90만 구독자로 4년 앞당겨서 늘렸다고 회사 어닝콜에서 말했다.

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